Hangi Şarkı, Hangi Film?

Çok merak ederim ben, insanlar hangi şarkıları dinler, dizileri takip eder, filmler favorileridir diye. Ya da canları sıkıldığında ne yaparlar?
Bazı bloglar da her ay ki favoriler için de bu paylaşılıyor. Ve benim ilgimi en çok çeken yazılar arasında bu. Hemen bakarım, dinlerim, izlerim.

Bugün de benim aklımdan geçti. Neden bende paylaşmayayım ki? Zaten bu bloğun amacı aklıma eseni paylaşmak

Sürekli dinlediğim, bana huzur veren, dinlendiren ve biraz da beni benden alıp hayallere sürükleyen şarkılar;
Dark Waltz - Hayley Westenra
Christina Perri - Human
Laura Mvula - That's Alright (Green Garden' da çok iyi)
Moddi - House by the Sea
Fikret Kızılok - Gönül
Birsen Tezer & Hüsnü Arkan - Hoş Geldin

Ve tabikide damarların da Laz kanı dolaşan ben;
Selçuk BalcıHasret Uzun Bir Yol
Karmate - Nayino

Beni yeri geldiğinde ağlatan, düşündüren, güldüren ve tekrar izleyebileceğim filmler;

The Best Offer (Bknz. En Iyi Teklif)
Life is Beautiful (Hayat Güzeldir)
Orphan (Evdeki Düşman)
Dedemin İnsanları
Babam ve Oğlum
3 Idiots (3 Ahmak)
Piyanist

Belki klişe ama gerçekten çok iyi diziler;

Game of Thrones
Breaking Bad


Daha daha, canım sıkıldığında YouTube izlerim, Duolingo ile İtalyanca çalışırım, eski videolarıma bakıp gülerim....Öyle yani

10 comments:

  1. Christina Perri-Human gerçek çok güzel bi şarkı ayrıca A thousand years parçasına çok hoş dinlemeni tavsiye ederim :)

    ReplyDelete
  2. filmleri bende severim hep ama diziler için aynısını söyleyemicem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Breaking Bad için ilk bölümler de bende aynısını söylemiştim. Ama sonra çok sardı :)

      Delete
  3. Şahane eserler var burda seçimleri çok iyi yapmışsın :)

    ReplyDelete
  4. Merhaba blog keşif etkinliği yapıyorum.daha fazla kişiye ulaşmak için bloğunda yayınlarsan sevinirim sevgiler:)))

    ReplyDelete
  5. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler. Sizi uzun bir zamandır takip ediyorum :)

      Delete

Yorumunun ne kadar değerli olduğunu anlatmaya calışsam altından kalkamam. Bunu bil istedim.