Filmdi Gerçek Oldu

Filmlerde hep şahit oluruz. Birbirlerinden hoşlanan güzel kız ve cesur erkek sonunda buluşmaya karar verir. İlk randevularında herşey mükemmeldir. Ancak kız yediği yemeği ya yanağına bulaştırır ya da burnuna. Erkek bu durumu görünce gülümser, kibarca kızın yanağında ketçap olduğunu ifade eder ve siler. Bu olay iki gencin daha da yakınlaşmasına neden olur. Sonrası Türk dizisi ise en az 100 bölümden oluşan bir yılan hikayesi zaten.

Hayatım öyle bir roman ki, bu tür hikayelerin gerçeğe dönüşmesini yadırgamıyorum artık. Bu ne ki? Lise yıllarımda mnet sitesinde okey oynarken tanıdığım her kişinin yüzlerce masadan benim olduğum odaya girip benim masama dördüncü olması gibiydi. Abartmıyorum. Radar gibi herkesi çekiyordum.

Aslında benim hikayem birazcık daha değişik. Güzel kız yok. Cesur erkek de yok.
Tamam tamam anlatacağım, çok merak ettin mi?

Bildiğiniz üzere bu ayın sonu cadılar bayramı. Bunun üzerine Burger King siyah hamburger çıkarmış. Ve bildiğiniz üzere ben YouTube kanalı açtım. Tadını tatmak ve video çekip sizlere bildirmek güzel bir fikir olur diyerekten, çıktım bir yola. Videoyu çektim. İşe gittim. Ve acaba nasıl olmuş diye videoyu izleyeyim dedim. Son kısımda dişlerimin kapkara olduğunu farkettim!

Birde kendime değil de, kameraya bakıp profesyonel davranıyorum ya.....Birde sonda "birşey kaçırmıyorsunuz." deyip sevimli olmaya çalışıp gülümsüyorum ya.....Vah halime vahhhh!

Utanmayıp bu videoyu da internet alemine yayınlamama kaç puan, peki?
Napalım, ben de böyleyim.

Sağlıkla Kalın.

Video için;
Burger King'den Siyah Hamburger

Okumak Istersen;
Insan Basit Yaşamalı

15 comments:

  1. Çok komiksin ya bayıldım.Siyah hamburgeri ben de deneyeyim

    ReplyDelete
  2. Sabah sabah pek güldüm :) Videoyu izledim olsun bu da size sevimlilik katmış.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler! Yavaş yavaş öğreneceğim bu işleri :)

      Delete
  3. hah haaaaaa hiç bir şey kaçırmadıııık ha haaaa :)

    ReplyDelete
  4. O videoyu izlucem cok merak ettim. Is mi buldun ne ara. Çok sevindim ya hayirli olsun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayır daha bulmadım. Benim üniversiteden beri cumartesi günleri çalıştığım bir yer var. Part-time olarak oraya gidip geliyorum. Diplomamı kullandığım bir yer değil yani. İnşallah kısa zamanda :)

      Delete
  5. Merhaba! :) Ben de Youtube videoları düşünüyorum ama hala düşünüyorum... :)

    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabalar! Akıllı düşünene kadar deli köprüyü aşarmış. Bir anda başla derim ben :)

      Delete
    2. Evet! Tabii vakit de istiyor! Bir de içeriği belirlemek lazım! :)

      Bu arada siyah hamburgeri izledim, dişleri boyuyor ama güzel bir fikir. Konsept. :)

      Ben de beklerim... :)

      Delete
    3. İçerik belirlemek zor, haklısın. Teşekkürler!

      Takibimdesin :)

      Delete
  6. Blog keşif etkinliğinden geliyorum, bana da beklerim.

    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  7. çok güzel anlatmışsın bayıldım şahsen
    http://www.kadinanlar.com/

    ReplyDelete

Yorumunun ne kadar değerli olduğunu anlatmaya calışsam altından kalkamam. Bunu bil istedim.